Pagina's

woensdag 8 mei 2013

Hallo allemaal


Ik zal mij als eerste eens even voorstellen. Mijn naam is Elise, ik ben 18 jaar en ben studente Grafisch Vormgeven aan het Deltion College in Zwolle.
Ik zit in het 2e jaar van mijn 4 jaar durende opleiding. Ik moest op zoek naar een stage bij bijvoorbeeld een drukkerij of een reclamebureau. 
Via-via kwam ik er achter dat er een FabLab bestond in Dronten. Na research gedaan te hebben over wat een FabLab nou eigenlijk is was ik zó enthousiast! Ik moest en zàl dat mijn stageplek maken. Op mijn school vonden ze het net als ik heel interessant. 

13 maart ging ik langs en heb ik Johan Vrielink ontmoet. Ik heb een fijne kennismaking gehad en 22 april was dan mijn eerste stage dag bij FabLab Dronten. 
Er was meteen een klus voor me. Als grafisch vormgever mag ik helpen met de promotie. Ook de website mag ik onder handen nemen. Van mijn opleiding heb ik de opdracht gekregen om een 
bedrijfsfolder te maken voor het FabLab.

Samen met Jolanda heb ik wat proefprintjes gemaakt met de Ultimaker printer.
Programma’s als Sketchup en Inkscape  probeer ik onder de knie te krijgen.
De komende 8 weken wil ik graag de techniek leren om te kunnen werken met 3D-printers en lasersnijders. 

Ik zal vaker wat op dit blog zetten om jullie op de hoogte te houden van wat er gebeurd in dit FabLab!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten