Pagina's

zaterdag 8 juni 2013

Robodomodemodag!

Afgelopen donderdag was het dan zo ver! We mochten met het FabLab tijdens de Robodomodemodag in Almere vele vmbo leerlingen interesseren. Nadat we alles klaar hadden gezet kwamen al gauw de groepen binnen lopen. Velen wisten niet wat het FabLab in hield en monden vielen dan ook geregeld open van verbazing! Met een aantal demonstraties en informatie waarbij de 3D-printers gebruikt werden werd het al een stuk duidelijker voor iedereen.



Met z'n allen hebben we ook even een kijkje genomen bij alle andere bedrijven. Alles wat we hebben gezien was erg interessant en leuk. Het was al met al een leerzame en gezellige dag.




Komende week is mijn eén na laatste stage week alweer aangebroken. Hierin ga ik hard aan de slag om de puntjes op de 'i' te zetten en alle opdrachten af te ronden. Het gaat ongelofelijk snel als je lekker bezig bent merk ik onderhand. Maar na mijn stage wil ik zeker nog 'in touch' blijven met het FabLab want het is geweldig wat je daar allemaal kunt doen en er hangt een hele goede sfeer!

Groetjes,

Elise


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten